Simplex Linepress

21 Nov

Some readers asked me for a blogger version of Linepress template (from Gabfire) . After a long time ,now I want to show you the result . It’s good for a magazine or news portal . Hope you all like this .

Live Demo | Download

How to install this template

1,Download the template .

2,Open the template file in any word editor . I recommend Notepad ++ for easy in editing .

3,To add social network account

Find this code :

6 Tanggapan to “Simplex Linepress”

  1. Rachmad a.k.a Gorengan November 23, 2011 pada 10:21 am #

    sob.kode2nya bisa di canggkok ke blog ane kagak ya ?

  2. Rangga November 23, 2011 pada 11:00 am #

    wahhh
    cangkok apa'an tuh sob ??
    ane gk ngerti sob🙂

  3. Rachmad a.k.a Gorengan November 23, 2011 pada 11:27 am #

    kayak widget di bawah sub nav itu sob..ane gak ngerti .keren tuh kalo di pasang d blog ane kyaknya..😀

  4. Rangga November 24, 2011 pada 6:32 am #

    hehe . .
    bisa dong sob . .
    tinggal ambil kodenya aje sob . .

  5. Aran Keroro Desember 19, 2011 pada 1:07 am #

    udah ane coba tapi loadingnya berat banget….

  6. Rangga Desember 19, 2011 pada 5:31 am #

    @Aran Kerorohaha
    gk kog. saya udah pernah make jadi saya tau berat ato gk nya

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s